ladeiz

وبلاگ مرجع میرجاوه

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

توصیه های تغذیه‌ای امام رضا (ع) در استفاده از درمان های گیاهی


قرآن کریم و پس از آن اهل بیت (ع) دستورالعمل های مادی و معنوی زیادی برای جلوگیری از بروز مشکلات روانی در فرد ارائه کرده اند.

در آموزهای قرآنی و تعالیم سازنده اهل بیت علیهم السلام روشهای متعددی برای برون رفت از افسردگی و کاهش استرس های روزمره که دامنگیر انسان می شود، پیشنهاد شده است .

از نخستین کسانی که در زمینه علم پزشکی کتاب نوشته‌اند، امام علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام است، آنحضرت  در مورد تحرک و آثار ورزش در ایجاد نشاط معتقدند که جنبش بیش از اندازه و خسته ساختن اعضای بدن باعث فرسودگی جسم و جان خواهد شد و موجب حزن و درد را فراهم می سازد، اما اگر تقلا و جنبش به حد اعتدال باشد، باعث نشاط و شادمانی انسان می گردد و او از این فعالیت لذت خواهد برد.


ادامه مطلب...
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

ورود شبکه های اجتماعی به حریم زندگی اجتماعی


ورود برنامه های ارتباطی با نام شبکه های اجتماعی به حریم زندگی اجتماعی موجب دور شدن انسانها از یکدیگر شده است و این دوری بیشتر در خانواده ها اتفاق افتاده است.

امروز ساز وکارهای مختلف اجتماعی، انسان را به سمتی رهنمود می کند که تفرد و تنهایی او بیشتر شود، ساختاراین تفرد به گونه ای است که پیش بینی شده بود در سال 2015 اکثر انسان ها دارای زندگی فردی همراه با دنیاهایی متفاوت از یکدیگر باشند، در این زندگی اگرچه خانواده وجود دارد و پدر، مادر و فرزند زیر یک سقف هستند، اما هرکدام زندگی جداگانه ای دارند.

وایبر، واتس آپ و سایر شبکه های اجتماعی در برنامه های خود تبلیغ نمی کنند، فروش شکلک ها نیز با هزینه های فراوان این برنامه ها ناسازگار است، بنابراین این سوال مطرح می شود که چرا این برنامه ها به طور رایگان در اختیار مردم ایران قرار می گیرد.

اپراتور واتس آپ در اسفند 1392 توسط یک فرد صهیونیست به نام " مارک زاکربرگ" به قیمت 19 میلیارد دلار خریداری شد و در اختیار کاربران ایرانی قرار داده شد.

کشور ایران در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی و فن آوری ازسوی دشمنان غربی مورد تحریم قرار گرفته است ، اما همین زر سالاران اقتدارطلب استفاده از شبکه های اجتماعی را برای رواج فحشا و بی بند و باری، زدودن اخلاق از جامعه و از هم پاشیدن خانواده ایرانی به طور رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهند.

شاید باورش کمی مشکل باشد که شبکه های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه، نه تنها می تواند اطلاعات تلفن همراه را سرقت کنند و آن را در اختیار بنگاه های جاسوسی، سیاسی و اقتصادی قرار دهند، بلکه می تواند اطلاعات تلفن همراه را ثبت و ضبط نمایند.

برخی برنامه ها در سیستم اندروید، بدون اجازه از شما عکس و فیلم می گیرند، صدای اطراف را بدون اجازه ضبط می کنند، بدون اجازه در برنامه ارتباطی پیام می فرستند، محل تردد شما را ملاحظه کرده و آن را در اختیار شرکت مطبوع خود قرار دهند، تعداد این دسترسی ها در شبکه های اجتماعی حدود 43 و در سیستم عامل اندروید بیش از 80 مورد می باشد.

امروزه ارزش و اهمیت اطلاعات بر کسی پوشیده نیست، استعمارگران نوین با سوء استفاده از اطلاعات خصوصی مسئولین و نخبگان، آنان را تبدیل به بردگان خود می کنند.

اطلاعات سایر مردم نیز برای کشف فرهنگ عمومی، نقاط ضعف و قوت، میل و گرایش در موضوعات گوناگون، افکارسنجی و غیره به کار می رود.

بر مبنای همین اطلاعات بود که از ابتدای سال 1392 ناگهان در ماهواره ها، به جای پخش سریال های کره ای، سریال های ترکیه ای به زبان فارسی دوبله و پخش شدند و با استفاده از حس همذات پنداری، مقاصد شوم خود را در این سریال ها دنبال کردند.


۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

تهاجم رسانه‌ای غول ماهواره ای فارسی زبان به فرهنگ دینی مسلمانان


گروه رسانه ای جم بزرگترین مجموعه ماهواره ای فارسی زبان است که تاکنون دیده شده و دائم نیز در حال گسترش دامنه فعالیت خود به صورت ایجاد شبکه های تخصصی مانند ورزش، کودک، گردشگری و غیره است.

در حقیقت موج شکل گیری شبکه های فارسی زبان پرمخاطب از آغاز فعالیت فارسی زبان شروع شد، تا قبل از آن، شبکه های فارسی زبان تنها به پخش فیلم های آرشیوی سینمای ایران بعد از انقلاب یا فیلم فارسی های کم مخاطب قبل از انقلاب پرداخته و بقیه زمان مخاطب را با مهملات سیاسی و یا پخش موسیقی و کلیپ پر می کردند و به همین دلیل غالب شبکه های ماهواره ای آن دوره با بحران مخاطب و ورشکستگی مواجه شدند.

در اواخر دهه هشتاد، شبکه فارسی وان به ابتکار رابرت مرداک غول رسانه ای یهودی انگلیسی تبار راه اندازی شد و با جمع آوری تیم حرفه ای دوبله فارسی برای اولین بار، پخش سریال های دو بله شده را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

ادامه مطلب...
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

آسیب ها و خطرات فضای مجازی برای کودکان


امروز اینترنت به عنوان فضایی بی انتها به هر انسان اجازه می دهد که فکر و اندیشه خود را در قالب متن ، صوت یا تصویر در میلیونها نسخه بصورت رایگان به جهانیان عرضه کنند. گسترش فضای مجازی در حوزه رابطه فرزندان و والدین نیز تغییراتی بوجود آورده است که از جمله آن به کاهش نقش خانواده به عنوان مرجع، کاهش ارتباط والدین با فرزند، شکاف نسلی به دلیل رشد تکنولوژی، از بین رفتن حریم بین فرزندان و والدین و ایستادن در برابر یکی از والدین یا هر دو را می‌توان نام برد.

ادامه مطلب...
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

پوستر /حمایت از شبکه های اجتماعی ایرانی

به گزارش وبلاگ لادیز؛ باحمایت از اینترنت ملی و شبکه های اجتماعی ایرانی ازدسترسی سرویس های جاسوسی غربی و رژیم صهیونیستی  به اطلاعات شخصی مان  جلوگیری کنیم


۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

اینفوگرافیک/ حمایت از شبکه های اجتماعی

وبلاگ لادیز ؛به نقل از  همه با هم، پوستر حمایت از شبکه های اجتماعی ایرانی بر روی این وبلاگ قرار گرفت.


۱۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

گسترش سایه سنگین فضای مجازی بر زندگی مردم


استکبارجهانی با دراختیار داشتن مجلات، روزنامه ها و شبکه های ماهواره تلاش دارد بر قلب و ذهن مردم جهان سلطه یابد، اما این ها همه آن هجوم همه جانبه نبود، جنگ تحمیلی، کودتا، ترور و تحریم اقتصادی ابزارهای دیگری بود که می توانست او را در این زمینه بیش از پیش یاری رساند، تا اینکه اختراع اینترنت، سرعت عمل و ابتکار استکبار را در این تهاجم شدت داد.

رایانه ها بدون کوچکترین مزاحمت و با شعار پیشرفت وارد خانه ها شدند، کم کم مردم با تبلیغات فراوانی که در همه جا مشاهده می شد، مجاب شدند که اینترنت را نیز وارد خانه هایشان کنن.

دیری نپایید که تلفن همراه به عنوان سواره نظام بعدی دشمن وارد خانه ها شد، بدون اینکه کسی نگران  شبیخون فرهنگی دشمن باشد، شرکت ها یکی پس از دیگری اقدام به تولید گوشی های هوشمند کردند و این پروژه با طراحی سیستم عامل اندروید به تکامل خود نزدیک شد.

سیستم عامل اندروید و" آی او اس" آن قدر برای شیطان بزرگ با اهمیت بود که باراک اوباما از آن به عنوان جنگ افزار نبرد نرم علیه ایران نام برده است، این دو هم اکنون محبوب ترین سیتم های عامل تلفن همراه در ایران و جهان می باشند.

پس از پروژه موفقیت آمیز تلفن همراه هوشمند و ورود آن به خانه ها، نوبت به تبلت رسید تا بر جذابیت فن آوری های نوین ارتباطی بیفزاید، البته در این میان، نسل سوم و چهارم اینترنت نیز کامل کننده معمای ضد فرهنگی بود، در واقع اینترنت پرسرعت نسل سوم و تلفن هوشمند را در هم آمیختند تا بتوانند سنگرهای معنوی را یکی پس از دیگری فتح کنند.

هم اکنون هجوم همه جانبه ای از سوی زرسالاران اقتدارطلب علیه بشریت و به ویژه مسلمانان شکل گرفته است، فناوری ابزارهای ارتباطی به ویژه تلفن های همراه، در حال تحول بزرگی است و از حالت یک سویه بودن به سوی تعاملی بودن، حرکت می کنند.

در گذشته غالب ابزارهای ارتباطی، فقط به منظور انتقال پیام به مخاطبان استفاده می شدند، اما بسیاری از اینگونه ابزارها به گونه ای طراحی شده اند که تعامل دوسویه را برای کاربر فراهم می کنند.

تلوزیون های تعاملی، بازی های تعاملی، تلفن های هوشمند، گجت های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و عینک هوشمند از جمله ابزارهایی هستند که کاملا با کاربران ارتباطی  دو سویه و چند سویه دارند.

اهمیت تلفن هوشمند در این میان از آنجایی است که این ایزار نه تنها با انسان، بلکه با سایر ابزارهای هوشمند نیز تعامل دارد، تمام ابزارهای هوشمند می توانند با تلفن همراه در ارتباط باشند.

در عصر حاضر سایه سنگین فضای مجازی بر تمام شئون زندگی افراد گسترانده شده ، به طوری که خلوت انسان ها را تحت نظارت خود در آورده و تلفن همراه به وسیله ای برای رصد اطلاعات فرد تبدیل شده است.


۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۶:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

حمایت ازاینترنت ملی وشبکه های اجتماعی ایرانی/کمپین مجازی

امروزه فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی در بین مردم و جوانان از محبوبیت خاصی برخوردارند به طوریکه تقربیاً 100 درصد جوانان و کاربران اینترنت عضو شبکه های اجتماعی هستند ولی در این فضا امنیت اطلاعات حرف اول را می زند.


ادامه مطلب...
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

آداب و کیفیت زیارت اربعین


یکی از موارد تاکید بر « اربعین»، زیارت سالار شهیدان (ع)، چهل روز پس از واقعه کربلا است. گرچه بزرگداشت چهلمین روز شهادت یا درگذشت افراد، امروزه کم و بیش مرسوم است، اما در میان همه پیشوایان دینی تنها در خصوص حادثه کربلاست که توصیه اکید به آن شده است، شاید این را نیز بتوان بر شمار «خصایص الحسینیه» افزود و دلیل آن را ویژگی های منحصر به فرد عاشورا و آثار آن دانست.


ادامه مطلب...
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei

مردم شهرستان میرجاوه به کمپین "من یک بسیجی ام" پیوستند


۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen rezaei