ابزارهای نوین ارتباطی به سبب اندازه کوچک،وزن سبک وسهولت اسفاده بسیار کاربردی شده اند.ازهمین روست که گرایش به تبلت ها وگوشی های هوشمندبسیارزیادشده است.در حوزه نرم افزاری تلفن های هوشمندنیزتغییرات وسیعی به وقوع پیوسته است.

یکی از نرم افزارهایی که به عنوان پیاده نظام دشمن درجنگ نرم مورداستفاده قرارمی گیرد،بازی هایی هستند که به علت دارابودن ماهیت جذاب وسرگرم کننده،محبوبیت فراوانی دربین کاربران تلفن همراه دارند.




اصلی ترین موضوعی که امروز خانواده را تهدید می کند خطر فروپاشی است که در این بین نقش تلفن های همراه از جهات مختلف مهم وقابل بررسی است. یکی از این جهات که انصافا غیرقابل چشم پوشی است آن است که فرد بدون نیاز به تشکیل خانواده به مهمترین نیازهای خود ازجمله نیاز جنسی دسترسی آسان پیدا می کند واین باعث فروپاشی کانون خانواده می گردد. این درحالی است که درقرآن کریم موضوع ارتباط های غیر از ازدواج به صراحت مورد نهی قرارگرفته است. از جمله آیات اول سوره مومنون که رستگاری ابدی را سزاوار کسانی می داند که دارای کنترل نفس هستند ونیاز جنسی خود را فقط از طریق ازدواج دفع می کنند.

اگرچه از دیر باز تلاش ها وبرنامه ریزی ها به این سمت بوده که جوانان به ازدواج ترغیب شده وهرآنچه که مانع این امر است برداشته شود، اما امروزه با مانعی جدی در این حوزه مواجه هستیم وآن سهولت ار تباط گیری دختر وپسر است. این امر باعث بالا رفتن سن ازدواج ومشکلات بعد از خود می گردد.برآورده کردن نیازهای طبیعی مهمترین عامل ایجاد خانواده است و زمانی که این نیاز ها درچارچوبی غیر از خانواده به دست آید، به تبع کانون خانواده درخطر فروپاشی قرار می گیرد.

کنترل ونظارت خانواده،خود عاملی برای ترک گناه وکنار گذاشتن گناهان است. همیشه بر مواظبت ونظارت والدین نسبت به فرزندان تاکید شده است تا به این طریق مانع از گرفتارشدن آن ها در منجلاب گناهان شوند. اما امروزه با توجه به گرایش جوانان وحتی نوجوانان به سمت استفاده از تلفن های همراه قدرت کنترل والدین به شدت کم رنگ شده است واین خود عاملی برای گرایش به سمت مسائل غیر اخلاقی است.